Sıkça Sorulan Sorular

Aktivasyon e-postam gelmedi, ne yapmalıyım?
Online satış sitemizde, üye girişi menüsünden yeni üye sekmesinde bulunan giriş formunun doldurulmasının ardından online satış sistemimiz tarafından kayıtlı e-posta adresinize otomatik olarak aktivasyon e-postası gönderilmektedir. E-posta hesap ayarlarınızdan kaynaklanan durumlar nedeniyle aktivasyon e-postaları zaman zaman “önemsiz posta kutusu” veya “spam” olarak adlandırılan klasörlere gelebilmektedir. Gelen aktivasyon e-postasının bu klasörde de tespit edilememesi halinde müşteri görüş formu üzerinden veya 0530 415 11 00 no.lu ücretsiz müşteri danışma hattımızı arayarak aktivasyon işleminiz için yardım alabilirsiniz.

Şifremi unuttum siteye nasıl giriş yapabilirim?
Şifrenizi hatırlamadığınız durumlarda online satış sitemizin “üye girişi” bölümünden kullanıcı adınızı yazdıktan sonra “şifremi unuttum” butonuna tıklayınız. Açılan ekrana “kullanıcı adınız” bölümüne e-posta adresinizi yazınız. Online satış sitemiz tarafından kayıtlı e-posta adresinize gönderilecek yeni şifre linki ile üyelik işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Kargo teslim süresi ne kadardır?

Hafta içinde saat 16.00’ya kadar vermiş olduğunuz siparişler 1-3 iş günü içerisinde hazırlanarak kargoya verilir.

Ödeme yöntemleri nelerdir?
Online satış sitemizden yapacağınız alışverişlerde kredi kartı ve kapıda ödeme yolunu kullanabilirsiniz.

Siparişimi oluşturduktan sonra değişiklik yapmak, iptal etmek ya da siparişimi birleştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?
Online satış sitemizde alışveriş sonrası oluşturduğunuz siparişi değiştirme imkanı bulunmamaktadır. Bununla birlikte siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce 0530 415 11 00 no.lu ücretsiz müşteri danışma hattımızı arayarak ya da iletişim formunu doldurarak siparişiniz ile ilgili bir değişiklik, iptal, birleştirme talebinizi iletebilirsiniz.

Kargo ücreti ne kadardır?
Online satış sitemizde gerçekleştireceğiniz alışverişte kargo ücreti paket boyut ve ağırlığı dikkate alınarak otomatik olarak hesaplanmaktadır.

Aradığım ürünü nasıl bulabilirim?
Online satış sitemizde satışta olan ürünlerimiz kategori ve marka bazında sınıflandırılmıştır. Bununla birlikte online satış sitemizde bulmak istediğiniz ürünü sağ üst köşede yer alan arama motorumuzu kullanarak bulabilirsiniz.

Siparişim elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?
Online satış sitemizden hafta içi çalışma günlerinde yapacağınız alışverişler 3 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Kargo teslimatları, bulunduğunuz il veya ilçeye göre anlaşmalı kargo firmamızın açıkladığı kargo teslim süresinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Online satış sitemizden oluşturduğunuz siparişlerinizin durumunu “hesabım” menüsünde bulunan “siparişlerim” bölümünden takip edebilir, ayrıca 0530 415 11 00 no.lu ücretsiz müşteri danışma hattımızdan ulaşarak siparişinizin durumu ile ilgili sözlü olarak bilgi alabilirsiniz.

Yurt dışına gönderim yapılıyor mu?

Online satış sitemizden direkt olarak yurt dışına satış yapılmamakla birlikte yurt dışından vereceğiniz siparişlerde 0530 415 11 00 no.lu ücretsiz müşteri danışma hattımızı arayarak siparişiniz iletebilirsiniz. Sipariş sonrası hesaplanacak ödeme tutarı ve yurt dışı kargo ücretini onaylamanız ve ödemenizi gerçekleştirmenizin ardından siparişiniz yurt dışında bulunduğunuz adrese teslim edilmek üzere kargoya verilir.

Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Online satış sitemizde kayıtlı adreslerinizi “hesabım” menüsünde bulunan “adreslerim” bölümünden güncelleyebilirsiniz. Bununla birlikte, siparişinizi oluşturma aşamasındaki “teslimat bilgileri” menüsünden fatura adresi ve teslimat adresini ayrı ayrı seçebilir, mevcut siparişinize özel teslimat adresi de belirleyebilirsiniz.

Siparişimin durumunu nasıl kontrol edebilirim?
Online satış sitemizden oluşturduğunuz siparişlerinizin durumunu “hesabım” menüsünde bulunan “siparişlerim” bölümünden takip edebilir, ayrıca ücretsiz müşteri danışma hattımızı arayarak siparişinizin durumu ile ilgili sözlü olarak da bilgi alabilirsiniz.

Kampanyaları kaç gün sürüyor?
Online satış sitemizde açıklanan kampanyalarımız için önceden belirlenen kampanya başlangıç ve bitiş tarihleri olmakla birlikte şirketimiz bu tarihleri uzatma, değiştirme ve erteleme hakkını saklı tutar.

Eğer ürün stokta yoksa takibinin nasıl yapabilirim?
Online satış sitemizde stoklarda olmayan ürünlerimizin takibini ilgili ürünlerin altında bulunan “stoka gelince haber ver” butonuna tıklayarak açılan ekrana bilgi almak istediğiniz e-posta adresini ve varsa özel notunuzu yazabilir, ürün stoklara girdiğinde otomatik olarak e-posta alabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Online satış sitemizde gerçekleştirdiğimiz üyeliğinizin iptali için müşteri görüş formu üzerinden talebinizi iletebilir veya 0530 415 11 00 no.lu ücretsiz müşteri danışma hattımızı arayabilirsiniz.

Müşteri danışma hattı ücretli midir?
Müşteri danışma hattı ücretsiz olarak ve sadece sabit hatlar üzerinden aranabilir.

3D Secure nedir?
Online olarak gerçekleştirdiniz alışverişlerinizde güvenliğin sağlanması amacıyla visa ve master kart tarafından geliştirilen bu sistem, herhangi bir ödeme işlemi sırasında kartınızın verildiği bankanın web sitesine yönlendirilerek kredi kartınıza ait şifreyle onaylama işleminin gerçekleştirilmesini sağlar. Böylelikle elektronik ortamda kredi kartınızın güvenliği otomatik olarak sağlanmış olur.

Ege Pazarı - Mustafa Bağcı firmasının online satış sitesinde 3D Secure sisteminin işleyişi nasıldır?
Online satış sitemizden alışverişinizi gerçekleştirirken kredi kartı ödeme seçeneğini işaretlemeniz halinde açılan bölüme kredi kartı bilgilerinizi ve kredi kartı kullanım şartlarını kabul etmenizle sistem, sizi kredi kartınızın bağlı bulunduğu bankanın 3D Secure şifre giriş ekranına yönlendirecektir. Açılan şifre giriş ekranına genellikle bankanız tarafından cep telefonunuza gönderilen şifrenin gerilmesi istenmektedir. Sipariş işleminizi 3D Secure şifreniz ile onayladığınız için siparişiniz güvenlik sürecine takılmaz ve siparişiniz daha hızlı tamamlanır.

Online satış sitemizde internet güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
Online satış sitemizden satın almak istediğiniz ürünlerin sipariş işlemlerine başladığınız anda SSL güvenlik ekranına yönlendirilirsiniz. Kullandığınız internet tarayıcısı ile online satış sitemize ait web sunucusu arasında güvenlikli bir bilgi alışverişi başlar.  Güvenlikli alanda olduğunuzu internet tarayıcınızın versiyonuna göre tarayıcınızın sağ alt ya da üst köşesinde kilit kodunu gördüğünüzde de anlayabilirsiniz.  Bağlantınız şifreli konuma geçtiğinde adınız, adresiniz, kredi kartı numaranız, banka hesap numaranız, parolanız gibi her türlü kişisel bilginizi güvenli bir şekilde yollayabilir ve herhangi birinin bu bilgileri internet üzerinden okumasını engellemiş olursunuz.

Kredi kartı bilgilerimi girdikten sonra 3D Secure şifre ekranı açılmıyor, ne yapmalıyım?
Online satış sitemizde alışverişiniz yaparken kredi kartı ödeme yönteminiz seçtiğinizde kredi kartı Bilgilerinizi girip kredi kartı kullanma şartlarını kabul ettikten sonra “ilerle” butonuna bastığınızda online sistemimizi otomatik olarak bankanıza ait 3D Secure şifre ekranı yönlendirilmektedir. Bu yönlendirme esnasında İnternet Explorer tarayıcınızın ayarları nedeniyle zaman zaman Explorer tarayıcı çubuğunun altında “açılır pencere engellendi” uyarısı ile karşılaşabilirsiniz. Bu uyarı ile karşılaştınız durumlarda “açılır pencere engellendi” uyarısın üzerine mouse yardımıyla sağ tıkladığınızda açılan “Bu siteden açılır pencerelere her zaman izin ver” seçeneğini seçerek 3D Secure şifre ekranının açılmasını sağlayabilirsiniz.

Kapıda ödeme nedir?
www.mustafabagci.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerin teslimatı sırasında yapılan ödeme şeklidir.

Nakit ya da kredi kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Kapıda ödeme seçeneği nakit ve kredi kartı ile ödeme imkanı sunmaktadır. Siparişinizin ödemesini aşamasında “kapıda ödeme nakit” ya da “kapıda ödeme kredi kartı” olarak seçim yapmanız halinde kargo yetkilisi tahsilatı talebiniz doğrultusunda gerçekleştirecektir.

Kapıda ödemeli alışveriş yaparsam ürün tesliminde sorun yaşar mıyım?
Siparişinizi teslim aşamasında ilgili sipariş bedelini ödemeniz halinde ürünlerinizi kolayca teslim alabilirsiniz.

Kapıda ödeme seçeneği hangisi kargo şirketleri için geçerli?
Kapıda ödeme seçeneği ARAS KARGO / YURTİÇİ KARGO ile yapılan gönderilerde geçerlidir.

Kapıda ödeme masrafı ne kadar?
Kapıda ödeme masrafı 8 liradan başlamakta ve ürün sipariş tutarına göre değişebilmektedir. Kapıda ödeme ücreti siparişinizin kargo alanında otomatik olarak gösterilmektedir.

100 lira ve üzeri alışverişlerinde de kapıda ödeme ücreti alınıyor, neden?
100 lira ve üzeri alışverişlerde geçerli olan ücretsiz kargo kampanyası sadece standart gönderilir için geçerlidir. Kapıda ödeme seçeneğinin ekstra bir işlemi olması nedeniyle ücret otomatik olarak ilgili kargo şirketi tarafından yansıtılmaktadır.

Ürünlerin kargoya teslim edilme süresi kaç gündür?
Tüm ödeme sistemlerinde hafta içi 16.00’ya kadar oluşturulan siparişler 1- 3 gün içerisinde kargo edilmektedir.

Ürün teslim edilirken verilen adreste olunmadığı durumlarda ne yapılır?
Kargo teslim aşamasında adresinizde bulunmamamız halinde siparişiniz en yakın kargo şubesine bırakılır. Ödeme, bu aşamada şubede gerçekleştirilir. Ürünün şubede bekleme süresi 3 gün olup bu süreç içerisinde teslim alınmayan ürünler, düzenlenen irsaliye fatura da belirtilen depo adresine iade edilir.